NA NASZEJ STRONIE ZAWSZE NAJTANIEJ
bez pośredników
bez ukrytych opłat
NA NASZEJ STRONIE BEZPIECZNIEJ
bezpłatna anulacja
bezpieczna płatność
NIE DAJ SIĘ WYPRZEDZIĆ
Obecnie naszą ofertę przegląda
10 osób
Hostel Dizzy Daisy Downtown
pl
Hostel Dizzy Daisy Downtown
  • Hostel Dizzy Daisy Downtown
  • Hostel Dizzy Daisy Downtown
  • Hostel Dizzy Daisy Downtown
Darek J.
2022-07-19
"Dla osób nie wymagających cudów i luksusu, to idealne miejsce na krótki pobyt w Krakowie. Czuć klimat studencki, poza tym czysto i schludnie."
Wojciech Górski
2022-04-27
"Fajna, miła obsługa, czyste pokoje, dobrze wyposażona kuchnia - polecam"
Sylwia Wosinska
2022-03-08
"Blisko dworca, blisko rynku. Przede wszystkim czysto. Świetnie wyposażona kuchnia - za to ogromny plus."
ANETA TELICZAN
2022-02-02
"Super miejsce, czysto ,ładnie, blisko Rynku. Polecam !"
Alicja Bogdan
2020-09-26
"Bardzo ładnie urządzone pokoje, kuchnia świetnie wyposażona, tak samo jak i salon. Świetna lokalizacja, 10 minut od centrum. Polecam, na pewno wybiorę się jeszcze raz"
Kasia Purys
2020-09-22
"Hostel bardzo przyjemny, ładny wystrój, posiada wewnętrzne patio. Obsługa bardzo miła i kulturalna. Świetna lokalizacja, parę minut na piechotę od rynku i dworca. Pokój dwuosobowy z łazienką: bardzo ładnie i komfortowo urządzony. Usytuowany na 2 piętrze, bez windy."
Jadwiga
2020-09-18
"Wszystko kulturalnie, czyściutko obsługa bardzo miła. Jestem mega zadowolona. Polecam ten hostel."
Aleksandra Stępniewska
2020-09-17
"Fajny hostel, bardzo blisko dworca i 10min pieszo od rynku. Pokoje czyste i wyremontowane, podobnie jak wspólna kuchnia i salon."
Paweł Truszkowski
2020-09-07
"Jak na hostel to całkiem miłe,czyste i przyjazne miejsce"
Michalina Jurska
2020-01-18
"Wszystko w jak najlepszym porzadku, czysto, miła i pomocna obsluga, 10 minut spacerem do centrum."
Fernando Waligóra
2020-01-14
"Genialny. Brak jakichkolwiek zastrzeżeń. Ceny bardzo korzystne :)"
Karolina Gabor
2019-11-19
"To było moje pierwsze nocowanie w hostelu. I jestem zachwycona. Czysto, kuchnia świetnie wyposażona. Miła obsługa. Polecam"
Dymitr Czerwiński
2019-10-15
"Super hostel,spokojne miejsce 10 minut od Kraków Głòwny"
Łukasz Horodecki
2019-08-31
"Czysto, wygodnie, kapitalna lokalizacja i przystępne ceny."
Agnieszka Tukiendorf
2019-08-19
"Bardzo gorąco polecam, czyste pokoje i piękna łazienka. Świeżo wyremontowana kuchnia i jadalnio/salon, a to wszystko za bardzo przystępną cenę. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będzie mi dane skorzystać z Państwa usług."
Agata Linek
2019-07-18
"Czyste, wyremontowane pokoje. Duża i zadbana kuchnia oraz pokój wypoczynkowy. Zdecydowanie polecam"
Marcin Łączyński
2019-07-17
"Bardzo przyjemny hostel w cichej okolicy, jak na Kraków i tłumy turystów miejsce jest kameralne i dobre żeby wypocząć po podróży służbowej."
wzgorze32
2019-07-09
"Hostel fajny, zaleta blisko centrum Starego miasta, minus jeden parking miejski trzeba bulić, parking jest w opisie ale nie jest podany że miejski i płatny co mnie zmyliło, spokojnie mogę go polecić"
Ewelina Szamburska
2019-06-17
"Nowoczesny, czysty, idealne położenie, świetny styl wnętrza."
czyli chilli
2019-06-10
"bardzo fajne miejsce, blisko centrum, ale jednocześnie cisza i spokój. "
Emilia Miecznikiew
2019-05-21
"Zadbany pokój, sympatyczne Panie na recepcji. Proces zameldowania i wymeldowania minął bardzo szybko i sprawnie. Rewelacyjna lokalizacja! Wszędzie dojdzie się szybko na nogach"
Julchen Lukrecja
2019-05-07
"Przyjemne warunki, blisko rynku, blisko węzłów komunikacyjnych, w cichej okolicy (jedyny hałas to pochodzący z pokoju obok), a obsługa w recepcji bardzo miła i pomocna. Pani na którą najczęściej trafiałam zawsze dokładała starań żeby odpowiedzieć mi na pytania. :)"
Twinings Catnip
2019-03-23
"Płatki, kawa, herbata - gratis. Możliwość wypożyczenia gier planszowych, filmów na dvd, bookcrossinng, kuchnia. Ponadto miejsce jest MEGA czyste, najczystszy hostel w jakim byłam. Polecam serdecznie!"
aleks r
2019-02-24
"Miła obsługa i ładne pokoje polecam :) Mają też fajny salon z kawą i herbatą mogliśmy też zostawić rzeczy w zamkniętym pokoju oraz pozostać w salonie do momentu wyjazdu nawet po wymeldowaniu naprawdę polecam"
damian odys
2019-02-13
"Dobre miejsce na nocleg z rodziną. Dobra lokalizacja, stacja i starówka niedaleko, ale już poza tym gwarem. Mieliśmy mały schludny pokój z "dziwną" antresolą do spania. Dzieciakom się to podobało."
Wiedziem - ka
2019-01-22
"Zawsze czysto, przytulnie, wygodnie, niedaleko Dworzec i Rynek. Polecam z czystym sumieniem."
since85
2018-11-14
"Pokoje czyste i schludne. Mimo małego metrażu, jest wszystko co potrzeba, może za wyjątkiem tv, ale z drugiej strony kto jedzie do Krakowa oglądać telewizję? Łazienki czyste, pomocny personel. Bardzo blisko do rynku od strony Bramy Mariackiej, w niedalekiej odległości żabka, a tuż obok możliwość zjedzenia domowego obiadu w przystępnej cenie. Zdecydowanie polecam, w tym przedziale cenowym (172 zł za dwie noce dla dwóch osób) nie ma lepszej opcji w Krakowie. Pozdrawiam!"
Karolina Trzcińska
2018-11-10
"Nocleg świetny. Od razu po wejściu było czuć swieży zapach czystego pokoju. Nasz pokój był z czyściutką, zadbaną łazienką. W pokoju dostępna lodówka. Zakwaterowanie jest w samym centrum Krakowa, jakies 5min pieszo od Sukiennic. Na dole w hostelu dostępna kuchnia z darmowymi napojami ciepłymi oraz pysznymi jabłkami. Na recepcji dostępna suszarka do włosów oraz żelazko. Bardzo miła obsługa. Polecam"
Wiktoria Majewska
2018-10-18
"Na ostatnią chwilę znaleźliśmy pokój do spania. Ładny czysty zadbany. Łazienka też bez zarzutów. Jedynie kuchnia ktora tam była mogłaby być trochę lepiej wyposażona. Dwie osoby dorosłe i dwoje młodych nastolatków dało radę. Jeżeli nam się uda wrócimy na nocleg za rok. Dziękujemy."
Greta Stachowicz
2018-09-04
"Bardzo miła obsługa. W kuchni dla gości darmowo do dyspozycji między innymi kawa, herbata, płatki śniadaniowe itp. Hotel raczej dla gości obcojęzycznych. Jedyny minus to 4 piętro i wysoka temperatura w pokojach na poddaszu po otwarciu okien rezultat nie wielki. Ogólnie bardzo czysto i przyjemnie blisko do Starego Rynku polecam."
POLITYKA PRYWATNOŚCI

Witryna krakowhostel.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.

Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analytics, Facebook Pixel oraz Hotjar, które rejestrują zachowanie użytkownika na stronie.

Stosujemy pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie w celu optymalizacji działań.

Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie www.allaboutcookies.org/manage-cookies

Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Kto jest administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels?

Administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels jest SH&H spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Kunickiego 5/201, 30-134 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod nr 0000639868, NIP: 6792659490, REGON: 357423617 (dalej `My`).

W jaki sposób można się z nami skontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych?

We wszelkich sprawach odnoszących się do przetwarzania danych osobowych można się z nami skontaktować:

  • listownie: ul. Wielopole 16/8, 31-072 Kraków
  • mailowo: biuro@shh.travel
  • telefonicznie: +48 12 422 32 58

Celem, dla którego przetwarzamy dane osobowe, jest:

    • konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy – czynności zmierzające do rezerwacji noclegu - oraz zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usług noclegowych,
    • dochodzenie przez nas ewentualnych roszczeń w związku z poniesioną przez nas szkodą wyrządzoną przez Gościa, lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do nas,
    • udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
    • zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości,
    • udzielenie odpowiedzi na złożone przez Gościa zapytanie,
    • promowanie własnej marki poprzez prowadzenie firmowego profilu w mediach społecznościowych,
    • świadczenie usług marketingowych polegających na kierowaniu do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach drogą telefoniczną lub elektroniczną – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
    • wypełnienie ankiety satysfakcji Gościa z pobytu w danym hostelu lub hotelu – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
    • zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez prowadzenie w obiektach sieci Smart Hotels&Hostels monitoringu wizyjnego.

    Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?

    Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa pozyskanych przez nas jest:

    • konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy, zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług noclegowych,
    • realizacja obowiązku prawnego – w zakresie dokumentowania usługi ze względu na przepisy podatkowe;
    • nasz uzasadniony interes prawny – w zakresie ochrony przed roszczeniami, dochodzenia roszczeń, prowadzenia monitoringu wizyjnego, zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług, promowania własnej marki w mediach społecznościowych,
    • zgoda Gościa – w zakresie czynności marketingowych, złożenia zapytania, badania satysfakcji Gościa z pobytu. Zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.

    Komu mogą zostać przekazane dane osobowe?

    Przekazujemy dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:

    • Firmom świadczącym usługi IT oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
    • Firmom i innym podwykonawcom, z których usług firma korzysta w celu wykonania usługi noclegowej,
    • Firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
    • Firmom świadczącym usługi płatności bezgotówkowych w celu przeprocesowania płatności,
    • Firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
    • Firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego wystąpienia sporów,
    • Innym podmiotom współpracującym z nami z branży turystycznej w celu realizacji zamówionych za pośrednictwem SH & H usług.

    Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe Gościa?

    Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług noclegowych będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych naszych lub Gości, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później, pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe, pozyskane w związku z prowadzeniem monitoringu wizyjnego będą przetwarzane przez okres miesiąca od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

    Jakie są prawa gościa w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

    Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Skorzystanie z praw jest możliwe poprzez kontakt listowny lub elektroniczny podany powyżej w niniejszej informacji.

    Czy istnieje możliwość wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

    Tak, każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.

    Czy sieć Smart Hotels&Hostels będzie przekazywała dane osobowe poza obszar EOG?

    Nie, nie będziemy przekazywać danych osobowych Gościa poza obszar EOG.

    Czy podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub ustawowym?

    Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, numeru dokumentu, adresu e-mail, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego, jest konieczne do zawarcia umowy o świadczenie usługi noclegowej. Brak podania danych osobowych uniemożliwi zawarcie takiej umowy. W pozostałym zakresie podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

    Czy podejmowane są zautomatyzowane decyzje na podstawie danych osobowych, w tym profilowanie?

    Nie. Nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonujemy profilowania.

ZAREZERWUJ