Hostel Dizzy Daisy Downtown
pl
Hostel Dizzy Daisy Downtown
Dymitr Czerwiński
2019-10-15
"Super hostel,spokojne miejsce 10 minut od Kraków Głòwny"
Łukasz Horodecki
2019-08-31
"Czysto, wygodnie, kapitalna lokalizacja i przystępne ceny."
Agnieszka Tukiendorf
2019-08-19
"Bardzo gorąco polecam, czyste pokoje i piękna łazienka. Świeżo wyremontowana kuchnia i jadalnio/salon, a to wszystko za bardzo przystępną cenę. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będzie mi dane skorzystać z Państwa usług."
Agata Linek
2019-07-18
"Czyste, wyremontowane pokoje. Duża i zadbana kuchnia oraz pokój wypoczynkowy. Zdecydowanie polecam"
Marcin Łączyński
2019-07-17
"Bardzo przyjemny hostel w cichej okolicy, jak na Kraków i tłumy turystów miejsce jest kameralne i dobre żeby wypocząć po podróży służbowej."
wzgorze32
2019-07-09
"Hostel fajny, zaleta blisko centrum Starego miasta, minus jeden parking miejski trzeba bulić, parking jest w opisie ale nie jest podany że miejski i płatny co mnie zmyliło, spokojnie mogę go polecić"
Ewelina Szamburska
2019-06-17
"Nowoczesny, czysty, idealne położenie, świetny styl wnętrza."
czyli chilli
2019-06-10
"bardzo fajne miejsce, blisko centrum, ale jednocześnie cisza i spokój. "
Emilia Miecznikiew
2019-05-21
"Zadbany pokój, sympatyczne Panie na recepcji. Proces zameldowania i wymeldowania minął bardzo szybko i sprawnie. Rewelacyjna lokalizacja! Wszędzie dojdzie się szybko na nogach"
Julchen Lukrecja
2019-05-07
"Przyjemne warunki, blisko rynku, blisko węzłów komunikacyjnych, w cichej okolicy (jedyny hałas to pochodzący z pokoju obok), a obsługa w recepcji bardzo miła i pomocna. Pani na którą najczęściej trafiałam zawsze dokładała starań żeby odpowiedzieć mi na pytania. :)"
Twinings Catnip
2019-03-23
"Płatki, kawa, herbata - gratis. Możliwość wypożyczenia gier planszowych, filmów na dvd, bookcrossinng, kuchnia. Ponadto miejsce jest MEGA czyste, najczystszy hostel w jakim byłam. Polecam serdecznie!"
aleks r
2019-02-24
"Miła obsługa i ładne pokoje polecam :) Mają też fajny salon z kawą i herbatą mogliśmy też zostawić rzeczy w zamkniętym pokoju oraz pozostać w salonie do momentu wyjazdu nawet po wymeldowaniu naprawdę polecam"
damian odys
2019-02-13
"Dobre miejsce na nocleg z rodziną. Dobra lokalizacja, stacja i starówka niedaleko, ale już poza tym gwarem. Mieliśmy mały schludny pokój z "dziwną" antresolą do spania. Dzieciakom się to podobało."
Wiedziem - ka
2019-01-22
"Zawsze czysto, przytulnie, wygodnie, niedaleko Dworzec i Rynek. Polecam z czystym sumieniem."
since85
2018-11-14
"Pokoje czyste i schludne. Mimo małego metrażu, jest wszystko co potrzeba, może za wyjątkiem tv, ale z drugiej strony kto jedzie do Krakowa oglądać telewizję? Łazienki czyste, pomocny personel. Bardzo blisko do rynku od strony Bramy Mariackiej, w niedalekiej odległości żabka, a tuż obok możliwość zjedzenia domowego obiadu w przystępnej cenie. Zdecydowanie polecam, w tym przedziale cenowym (172 zł za dwie noce dla dwóch osób) nie ma lepszej opcji w Krakowie. Pozdrawiam!"
Karolina Trzcińska
2018-11-10
"Nocleg świetny. Od razu po wejściu było czuć swieży zapach czystego pokoju. Nasz pokój był z czyściutką, zadbaną łazienką. W pokoju dostępna lodówka. Zakwaterowanie jest w samym centrum Krakowa, jakies 5min pieszo od Sukiennic. Na dole w hostelu dostępna kuchnia z darmowymi napojami ciepłymi oraz pysznymi jabłkami. Na recepcji dostępna suszarka do włosów oraz żelazko. Bardzo miła obsługa. Polecam"
Wiktoria Majewska
2018-10-18
"Na ostatnią chwilę znaleźliśmy pokój do spania. Ładny czysty zadbany. Łazienka też bez zarzutów. Jedynie kuchnia ktora tam była mogłaby być trochę lepiej wyposażona. Dwie osoby dorosłe i dwoje młodych nastolatków dało radę. Jeżeli nam się uda wrócimy na nocleg za rok. Dziękujemy."
Greta Stachowicz
2018-09-04
"Bardzo miła obsługa. W kuchni dla gości darmowo do dyspozycji między innymi kawa, herbata, płatki śniadaniowe itp. Hotel raczej dla gości obcojęzycznych. Jedyny minus to 4 piętro i wysoka temperatura w pokojach na poddaszu po otwarciu okien rezultat nie wielki. Ogólnie bardzo czysto i przyjemnie blisko do Starego Rynku polecam."
POLITYKA PRYWATNOŚCI

Witryna krakowhostel.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.

Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analytics, Facebook Pixel oraz Hotjar, które rejestrują zachowanie użytkownika na stronie.

Stosujemy pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie w celu optymalizacji działań.

Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie www.allaboutcookies.org/manage-cookies

Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Kto jest administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels?

Administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels jest SH&H spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Kunickiego 5/201, 30-134 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod nr 0000639868, NIP: 6792659490, REGON: 357423617 (dalej `My`).

W jaki sposób można się z nami skontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych?

We wszelkich sprawach odnoszących się do przetwarzania danych osobowych można się z nami skontaktować:

  • listownie: ul. Wielopole 16/8, 31-072 Kraków
  • mailowo: biuro@shh.travel
  • telefonicznie: +48 12 422 32 58

Celem, dla którego przetwarzamy dane osobowe, jest:

    • konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy – czynności zmierzające do rezerwacji noclegu - oraz zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usług noclegowych,
    • dochodzenie przez nas ewentualnych roszczeń w związku z poniesioną przez nas szkodą wyrządzoną przez Gościa, lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do nas,
    • udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
    • zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości,
    • udzielenie odpowiedzi na złożone przez Gościa zapytanie,
    • promowanie własnej marki poprzez prowadzenie firmowego profilu w mediach społecznościowych,
    • świadczenie usług marketingowych polegających na kierowaniu do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach drogą telefoniczną lub elektroniczną – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
    • wypełnienie ankiety satysfakcji Gościa z pobytu w danym hostelu lub hotelu – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
    • zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez prowadzenie w obiektach sieci Smart Hotels&Hostels monitoringu wizyjnego.

    Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?

    Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa pozyskanych przez nas jest:

    • konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy, zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług noclegowych,
    • realizacja obowiązku prawnego – w zakresie dokumentowania usługi ze względu na przepisy podatkowe;
    • nasz uzasadniony interes prawny – w zakresie ochrony przed roszczeniami, dochodzenia roszczeń, prowadzenia monitoringu wizyjnego, zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług, promowania własnej marki w mediach społecznościowych,
    • zgoda Gościa – w zakresie czynności marketingowych, złożenia zapytania, badania satysfakcji Gościa z pobytu. Zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.

    Komu mogą zostać przekazane dane osobowe?

    Przekazujemy dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:

    • Firmom świadczącym usługi IT oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
    • Firmom i innym podwykonawcom, z których usług firma korzysta w celu wykonania usługi noclegowej,
    • Firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
    • Firmom świadczącym usługi płatności bezgotówkowych w celu przeprocesowania płatności,
    • Firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
    • Firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego wystąpienia sporów,
    • Innym podmiotom współpracującym z nami z branży turystycznej w celu realizacji zamówionych za pośrednictwem SH & H usług.

    Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe Gościa?

    Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług noclegowych będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych naszych lub Gości, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później, pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe, pozyskane w związku z prowadzeniem monitoringu wizyjnego będą przetwarzane przez okres miesiąca od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

    Jakie są prawa gościa w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

    Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Skorzystanie z praw jest możliwe poprzez kontakt listowny lub elektroniczny podany powyżej w niniejszej informacji.

    Czy istnieje możliwość wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

    Tak, każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.

    Czy sieć Smart Hotels&Hostels będzie przekazywała dane osobowe poza obszar EOG?

    Nie, nie będziemy przekazywać danych osobowych Gościa poza obszar EOG.

    Czy podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub ustawowym?

    Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, numeru dokumentu, adresu e-mail, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego, jest konieczne do zawarcia umowy o świadczenie usługi noclegowej. Brak podania danych osobowych uniemożliwi zawarcie takiej umowy. W pozostałym zakresie podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

    Czy podejmowane są zautomatyzowane decyzje na podstawie danych osobowych, w tym profilowanie?

    Nie. Nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonujemy profilowania.

ZAREZERWUJ